امام جمعه شهرستان الیگودرز:

نامزد های انتخاباتی  با وعده های غیر عقلانی حق  رای مردم را ضایع نکنند

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: حق مردم را با دادن شعار و وعده های غیر عقلانی که هیچ گاه محقق نمی شوند ضایع نکنید. نامزد های انتخاباتی شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری از  سر دادن وعده های غیرعقلانی برای کسب رای خود داری کنند.

لرستان ـ حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار پرسون از لزوم داشتن اخلاق حرفه ای نامزد های انتخاباتی و جلوگیری از ضایع شدن حق رای مردم با وعده های غیر عقلانی گفت: نامزد های انتخابات باید اخلاق حرفه ای داشته باشند. انتخابات یک امر مهم است نباید آن را تنها برای تحقق اهداف شخصی در نظر گرفت. نامزد های انتخاباتی شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری از سر دادن وعده های غیرعقلانی برای کسب رای خود داری کنند.

وی افزود: حق مردم را با دادن شعار و وعده های غیر عقلانی که هیچ گاه محقق نمی شوند ضایع نکنید. هر رای یک حق است. حق ملتی که برای حفظ و نگه داری از اهداف و آرمان های والای خود به شما نامزد های انتخاباتی اعتماد می کنند را با وعده های خیالی و غیر عقلانی ضایع نکنید؛ برخی از کاندید های دوره های قبلی انتخابات در شهر ها و کشور مردم را نسبت به بعضی از مسائل بد بین کرده است.

سرلک در ادامه بیان کرد: مردم پیشرفت شهر هایشان را می خواهند و این پیشرفت را در تلاش و فعالیت شما می بینند. نگاه مردم را به نظام اداری کشور بد نکنید. هدف نامزد های انتخاباتی فقط باید تحقق اهداف مردمی باشد.

امام جمعه الیگودرز اظهار کرد: شرایط اقتصادی و بهداشتی کشور طی یک سال گذشته با مدیریت غلط به بدترین وضع طی ده سال گذشته رسیده است. ضایع کردن حق ملت که رای آنهاست حاصل این مدیریت اشتباه بوده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات پروژه های اشتغال زایی لرستان گفت: حق لرستان را با تزریق قطره ای بودجه در مبحث پیشبرد پروژه های عمرانی و صنعتی ضایع کرده اند. نمایندگان لرستان باید پیگیر نوع و درصد تقسیم بودجه باشند. لرستان نیاز به حمایت اقتصادی فوری دارد.

امام جمعه شهرشتان الیگودرز با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات شورای شهر بیان کرد: شورای شهر یکی از ارکان مهم هر شهر است. افراد منتخب این شورا ها نباید بی تخصص باشند. وضعیت ضعیف مدیریت شهری در سطح لرستان حاصل راه یابی افراد غیر متخصص به شورای شهر شهرستان ها بوده است. در انتخاب کاندید ها عجله نکنیم چرا که آینده یک شهر دست آنها خواهد بود.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

246710